
Povoljna ponuda i kvalitetan servis ostvareni su dobrom poslovnom suradnjom s predstavništvima proizvođača kao i sa samim proizvođačima (LENOVO, HPE, DELL, CISCO, INTEL, APC itd.). Naš cilj je našim klijentima pružiti najbolju moguću uslugu dijagnostike, servisa ili instalacije na njihovim uređajima, te to učiniti na način koji će ih potaknuti da nas preporuče drugima. Radno vrijeme servisa je od 08:30 do 16:30 h (Pon-Pet).
Servis osiguravamo u jamstvenom i van jamstvenom roku za sve proizvode nabavljene kod nas. Za svaki van jamstveni servis dobivate ponudu e-mailom. Prijavu kvara uređaja možete obaviti slanjem zahtjeva na mail servis@badurini.hr. Prijava treba sadržavati što detaljniji OPIS kvara, MODEL i S/N uređaja ili komponente.
Visoko kvalitenom uslugom, pouzdanošču i profesionalnošču u poslu, te zadovoljnim korisnicima nastojimo postići i zadržati konkurentnost i povjerenje kupaca. Posebno kroz servis nastojimo primjenjivati i poboljšavati djelotvornost sustava upravljanja kvalitetom, energijom i sigurnošću u radu tvrtke.
