SERVIS

Povoljna ponuda i kvalitetan servis ostvareni su dobrom poslovnom suradnjom s predstavništvima proizvođača kao i sa samim proizvođačima (LENOVO, HPE, DELL, CISCO, INTEL, APC itd.). Naš cilj je našim klijentima pružiti najbolju moguću uslugu dijagnostike, servisa ili instalacije na njihovim uređajima, te to učiniti na način koji će ih potaknuti da nas preporuče drugima. Radno vrijeme servisa je od 08:30 do 16:30 h (Pon-Pet).

Jamstvo

Servis osiguravamo u jamstvenom i van jamstvenom roku za sve proizvode nabavljene kod nas. Za svaki van jamstveni servis dobivate ponudu e-mailom. Prijavu kvara uređaja možete obaviti slanjem zahtjeva na mail servis@badurini.hr. Prijava treba sadržavati što detaljniji OPIS kvara, MODEL i S/N uređaja ili komponente.

Prijavi Kvar

Kvaliteta

Visoko kvalitenom uslugom, pouzdanošču i profesionalnošču u poslu, te zadovoljnim korisnicima nastojimo postići i zadržati konkurentnost i povjerenje kupaca. Posebno kroz servis nastojimo primjenjivati i poboljšavati djelotvornost sustava upravljanja kvalitetom, energijom i sigurnošću u radu tvrtke.

Pogledaj Detaljnije

JAMSTVENA IZUZEĆA

Iz jamstvenog roka se izuzimaju kvarovi nastali nepravilnom uporabom, mehaničkim oštečenjima, strujnim udarom, nekvalitetnim napajanjem, elementarnim nepogodama ili višom silom.

POTROŠNI DIJELOVI

Jamstvo se ne odnosi na potrošne dijelove kao što su: glava printera, bubanj, traka, toner, baterija, akumulator, ventilatori na napajanju, ventilatori na CPU hladilu itd.

KONTROLNA NALJEPNICA

Jamstvo se ne uvažava ako se utvrdi da je proizvod otvarala neovlaštena osoba, da su ugrađeni neoriginalni dijelovi ili je oštečena kontrolna naljepnica.

RADNI UVJETI

Potrebno je osigurati radne uvjete sa što manje prašine, primjerene relativne vlage i bez naglih promjena temperature, te vršiti redovno čišćenje računala. Preporuča se upotreba UPS uređaja.